تبلیغات
بهار نو - آیا فقدان راهبرد رسانه‌ای و ارتباطی دولت ادامه می‌یابد؟

بهار نو
 
عشق یعنی ظاهر باطن نما / باطنی آکنده از نور خدا


ساخت فلش مدیا پلیر
ابزار وب Online User
محمد امامی:  اتاق فکر اصولگرایان افراطی، سوژه ای انتخاب کرده اند که بسیار می تواند برای مخاطبان جذاب باشد و به طور خودکار تا انتخابات ۹۶ ادامه یابد.
بحث فیش های حقوقی از جمله این سوژه های رسانه‌ای است که هم می تواند به متهم کردن رقیب منجر شود و هم برای مخاطب کنجکاو ایرانی جذاب است تا کنکاش کند و فاصله طبقاتی و فساد را از چشم دولت ببیند و انحراف دولت های نهم و دهم در زمینه فساد اقتصادی و اختلاس های بی سابقه هزاران میلیاردی را به طور موقت فراموش کند !
اما آنچه در این میان جای آن خالی است، راهبرد رسانه ای و ارتباطی دولت است. دولت همچنان از فقدان راهبرد رسانه ای و ارتباطی رنج می‌برد و این کاستی هر چه به انتخابات ۹۶ نزدیک‌تر می شویم ملموس تر و مخرب تر می گردد.
آیا با تغییر ایجاد شده در مجلس و فضای سیاسی کشور ، دولت تدبیر و امید حاضر است از تعلق و دلبستگی نابجا به تیم ناکارآمد اطلاع‌رسانی و رسانه ای خود دست بردارد و اقدام به بازسازی و ترمیم این جایگاه حساس نماید؟
و آیا دولت تدبیر و امید از فرصت باقی مانده برای طراحی راهبردهای رسانه‌ای مقتدرانه و مقابله با برنامه های تخریبی اتاق فکر افراطیون ، بهره خواهد جست؟
آیا دولت تدبیر و امید  برای بهره مندی از پتانسیل موجود فرهیختگان و استادان ارتباطات کشور برای ترمیم این کاستی مخرب ، تصمیمی درخور خواهد گرفت؟
آیا دولت تدبیر و امید به سکوت و انفعال در برابر راهبردهای رسانه ای و ارتباطی غیر اخلاقی و غیرقانونی رقبای کینه توز و مستاصل خود همچنان ادامه خواهد داد؟
اینها پرسش‌هایی است که امید می‌رود دولتمردان تدبیر و امید با پاسخگویی شفاف بتوانند گام‌های تازه ای را با اقتدار در مسیر امیدبخشی به افکار عمومی و پیشرفت کشور در راستای وعده‌های رییس جمهور محترم بردارند.

۲۷ خرداد ۱۳۹۵




طبقه بندی: سیاسی،  ارتباطات اجتماعی، 
برچسب ها: راهبرد ارتباطی، راهبرد روابط عمومی، رسانه،  

نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 27 خرداد 1395 توسط محمد امامی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

  • دانلود فیلم
  • خرید vpn